Marka może więcej – jak sprawnie zabrać się za budowanie silnej marki na rynku europejskim?

Zapraszamy przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego na szkolenie z zakresu budowania marki swojej organizacji, prowadzone przez Pawła Tkaczyka.

Liczba miejsc
90
Data rozpoczęcia
30.05.2017 — 10:00
Termin przyjmowania zgłoszeń
25.05.2017 — 23:59
Rodzaj wydarzenia
Szkolenie
Opis wydarzenia

Budowanie silnej marki (branding) to bardziej inwestycja niż koszt, bardziej konieczność niż luksus, to praca nad przywiązaniem grupy lojalnych klientów do firmy, którzy w przyszłości będą skłonni płacić wyższą cenę w zamian za otrzymaną obietnicę lepszej marki. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz dynamicznie rozwijającą się firmę, wielopokoleniowy rodzinny biznes, czy duże przedsiębiorstwo – zawsze budujesz kapitał, jakim jest marka twojej firmy, a jej wartość jest tym większa, im większa i bardziej znacząca jest jej pozycja w świadomości odbiorców.

Szkolenie poprowadzi Paweł Tkaczyk, który sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od ponad dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma".

Wykładowca
Fałsz
Paweł
Tkaczyk
MIDEA
specjalista ds. nowoczesnego marketingu i brandingu
Nie
Nie
Agenda
10:00-10:10
RCIiTT i Enterprise Europe Network - nasza oferta dla zachodniopomorskich przedsiębiorców
Hubert Dyba, RCIiTT
not-promoted
10:10-11:40
Czym jest marka?
- Marka "dzieje się" w głowie konsumenta. Jak tam dotrzeć?
- Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
- Użyteczność! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
- Mierzenie siły marki. Skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?
Paweł Tkaczyk, MIDEA
not-promoted
12:10-14:10
Tworzenie silnej marki
- Od "zwykłego" produktu lub usługi do silnej marki.
- O nazywaniu firm i produktów.
- Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
- Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizualna. Na co zwracać uwagę?
- Struktura marki: ludzie, procedury, opowieść.
- Rytualizacja marki - wpisywanie się w dzienne rytuały konsumentów.
Paweł Tkaczyk, MIDEA
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
not-promoted
Lokalizacja
Sala Tkalnia (116), I piętro

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii
ul. Jagiellońska 20-21
70-363 Szczecin
Polska

Kryteria rekrutacji

W szkoleniu mogą wziąć udział przedsiębiorcy mający swoją siedzibę w województwie zachodniopomorskim i działający w jednej z następujących branż:

  • ICT, rolnictwo i branża spożywcza, górnictwo, energia i gaz, produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych, produkcja papieru i wyrobów papierowych, branża stalowa i metalowa, budownictwo, handel hurtowy i detaliczny, motoryzacja, gastronomia i hotelarstwo, transport i logistyka, nieruchomości, zdrowie, turystyka, przemysł chemiczny i tworzywa, elektronika i automatyka, tekstylia, szkło i ceramika, przemysł morski, drewno i meble, poligrafia i reklama, ochrona mienia.

Obowiązuje limit 2 osób z jednej firmy, chyba że po zakończeniu rekrutacji zostaną wolne miejsca.

Organizator wydarzenia
Hubert Dyba
Hubert
Dyba
Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT

konsultant ds. transferu technologii

Szczegóły dojazdu
Zapytanie o szkolenie dedykowane

Szkolena dedykowane

Form
CAPTCHA obrazkowa
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.

Inne wydarzenia

  • #009ED2
  • #FFA500
  • #59A832
18.04.2024
Dyżur ekspercki