Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wejściem na nowe rynki zagraniczne, lub też rozszerzeniem swojej obecności na obecnych rynkach, analiza taka stanowić będzie cenne źródło informacji o nich.

Dostarczamy wiedzy na temat np. wielkości danego rynku, konkurencji, kanałów dystrybucji, uwarunkowań prawnych czy barier w wejściu na dany rynek zagraniczny. Informacje, które przedstawiamy opracowywane są przy bezpośredniej współpracy z naszymi partnerami działającymi we wskazanych krajach. Dzięki temu dane są rzetelne, szczegółowe i aktualne.

Wyniki analiz przekazywane w formie raportu stanowią istotne źródło zweryfikowanych informacji, które warto wykorzystać przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.

Dla firm z województwa zachodniopomorskiego usługa jest realizowana za darmo, w ramach działalności sieci Enterprise Europe Network.

Logo Enterprise Europe Network Logo Komisji Europejskiej
Osoba kontaktowa

Pozostałe usługi

Opinie o innowacyjności

Przygotowujemy opinie o innowacyjności dot. technologii, produktów, usług i procesów.

Zobacz

Biura dla młodych firm

Od 2014 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości dysponuje przestrzeniami biurowymi, które w…

Zobacz

Doradztwo w realizacji projektów z Horyzontu Europa i Horyzontu 2020

Wszystkie osoby z woj. zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego realizujące projekty z…

Zobacz

Poszukiwanie partnerów badawczych

Chęć uczestnictwa w programach międzynarodowych w przeważającej części wiąże się z koniecznością…

Zobacz

Warsztaty z Design Thinking

Design Thinking to sposób na skuteczne wprowadzenie nowego produktu/usługi na rynek oraz poprawę…

Zobacz

Rejestracja Ekspertów Komisji Europejskiej

Pomyśl już dziś o swojej karierze i zarejestruj się w bazie ekspertów Komisji Europejskiej!

Zobacz

Rozwój Modelu Biznesowego

Konsultujemy i pomagamy rozwijać modele biznesowe naszych klientów.

Zobacz

INKUBACJA

Jesteś młodym przedsiębiorcą i potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu działalności gospodarczej?…

Zobacz

Audyt technologiczny

Audyt technologiczny to identyfikacja słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa, przeprowadzona w…

Zobacz